czwartek, 19 lipca 2012

Calcium Pantothenicum- moja opinia

Hej:)
Od jakiegoś czasu marzę o pięknych długich włosach ciągle czytam o pielęgnacji i szukam najlepszej dla siebie. Już nie pamiętam gdzie trafiłam na informacje o tabletkach które miały przyspieszać porost włosów, bardzo mnie zainteresowały i postanowiłam spróbować:
Calcium Pantothenicum Jelfa:
Co to jest  lek Calcium Pantothenicum i w jakim celu się go stosuje:
Lek zawiera wapnia pantotenian, który jest związkiem kwasu pantotenowego (witamina B5) i wapnia. 
Kwas pantotenowy w komórkach organizmu ludzkiego występuje głównie w koenzymie A, związku niezbędnym w wielu procesach metabolicznych, zwłaszcza w przemianie węglowodanów, tłuszczów i białek.
Kwas pantotenowy bierze udział w procesach wzrostowych organizmu, wpływa na regenerację skóry, wzrost włosów i paznokci.
(źródło: ulotka)

Moja opinia:
Plusy:
- włosy naprawdę szybciej rosną w pierwszym miesiącu kuracji 2cm a w drugim już 3cm teraz nie mierzyłam, ale nawet moja fryzjerka jak podcinałam ostatnio końcówki powiedziała, że rosną mi w oczach i też ma sobie kupić:D
- również paznokcie szybciej rosną 
- efekty widać bardzo szybko już po pierwszym miesiącu włosy urosły mi 2cm
- lek jest bez recepty
- tabletki są malutkie i łatwo je połknąć
- tanie ok 6,50zł/50tabletek

Minusy:
- włosy rosną szybciej wszędzie więc trzeba się przyszykować na częstszą depilację, ale tragedii nie ma


Podsumowując:
Używam go już 4 miesiące po 2 tabletki rano i wieczorem. Jestem bardzo zadowolona włosy rosną mi bardzo szybko jeszcze troszkę i osiągnę wymarzoną długość.

Na koniec przesyłka od zaprzyjaźnionej wizażanki która pomogła mi w zakupie niedostępnych u mnie kosmetyków. Iwonko dziękuję Ci bardzo za pomoc i śliczny prezent:)
- granatowy żelowy eyeliner Wibo- u mnie jest tylko mała szafa i niestety tych eyelinerów nie ma
- szminka Catrice z LE Revoltaire Colour Bomb cudowny kolor
- róż Rimmel jest piękny dziękuję:*

Stosowałyście CP, jak wrażenia? 

Jej zapowiadają na dziś trąby powietrzne i burze ja się boję chyba nie zasnę w nocy:( Co się z tą pogodą dzieje, przeraża mnie to :O

Do następnego posta
Pozdrawiam:)

37 komentarzy:

  1. Kolejna tak pozytywna recenzja, kurczę, chyba kupię je jako wspomagacz dla swoich włosów, bo też zapuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też łykam i potwierdzam, świetnie działają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować te tabletki :)) Nigdy ich nie łykałam.

    U mnie recenzja korektorów mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a, buu, jak wszędzie rosną to nie dla mnie;(

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak wpływa na regenerację skóry i wzrost paznokci ? :) tabletki są bez recepty???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "- również paznokcie szybciej rosną
      - lek jest bez recepty"
      wow ;P

      Usuń
    2. sorry, ale byłam chora i miałam gorączkę, więc nie doczytałam, że sa bez recepty ;/ A spytałam JAK wpływa, mając na myśli czy paznokcie rosną 2\3 razy szybciej, tak jak włosy? ;)i czy włosy po nich mniej wypadają, czy na to tabletki nie mają wpływu?

      Usuń
  6. czas się wybrać do apteki po te tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam zamówione te tabletki w aptece (nie mieli na stanie) i jestem baardzo ciekawa jak się sprawdzą ;) z tym, że ja niestety będe musiała obcinać rosnące kłaki ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. też już czytałam o tych tabletach, więc może w końcu wypróbuję bo teraz też zapuszczam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że takie coś jest! Też sobie coś takiego kupię, cena jest bardzo przystępna, a skoro są jeszcze takie efekty, to chyba nie ma się nad czym zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używałam, przestałam i znów do nich wróciłam: pomagają też na wypadające włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że nie pokazałaś koloru tej szminki, a co do tabletek to u mnie się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo tanie!:)
    Muszę wypróbować!

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten sam róż rimmela. :) gratuluję pozytywnych efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze u siebie nie widzialam efektow.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie próbowałam ale Twoje rezultaty bardzo zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie nie zadziałały ;/ ale pewnie jeszcze wrócę do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie stosowałam, ale naczytałam się o CP tylu pozytywnych opinii, że chyba w końcu wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś stosowałam ale jakoś zaprzestałam i od jakiś 3 tyg. znów stosuje. Wcześniej nie widziałam efektów bo miałam ciemniejsze włosy, a teraz widze że tydzień temu rozjaśniałam włosy a mam już 0.5 cm odrostu ale nie tylko tego używam więc nie jestem pewna czy to akurat działanie tego specyfiku....

    OdpowiedzUsuń
  19. o, widze że musze nabyć i chyba spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja musze w końcu kupić CP :) Ale to jak zakończę kurację mega krzemem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na razie łykam pokrzywę, ale teraz chyba skuszę się i na to :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem na etapie poszukiwania dobrego srodka na wzmocnienie wlosow i paznokci powiem szczerez ze zaciekawilas mnie tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  23. używam i powoli widzę efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja szukam czegoś na wypadanie, włosy i paznokcie to mi rosną jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę wypróbować - bardzo zależy mi na przyroście długości włosów

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapuszczam włosy więc spróbować nie zaszkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. również muszę wypróbować! :D a nie próbowałaś pić pokrzywy? gdy piłam, wydawało mi się, że szybciej rosną, niestety nie mam dowodów xd ale przy okazji wpływa korzystnie na twarz. jednym słowem, muszę do niej wrócić ;p i tobie też polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę w końcu kupić CP :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ile masz lat? :D tak z ciekawości. bo ja mam 16... i nie wiem jaką ilość tego przyjmować. o_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem ponad 10 lat starsza;) Maksymalnie można brać 6 tabletek na dobę myślę, że możesz brać maksymalnie 4 tabletki na dobę z czego czytałam, że nadmiar i tak jest wydalany z organizmu z moczem;)

      Usuń
  30. hej. mam pytanie. czy tabletki te wpływają na wzrost człowieka? bo boję się stwierdzenia "Kwas pantotenowy bierze udział w procesach wzrostowych organizmu". czy to oznacza, że urosnę w zwyższ? albo w szerz? proszę o pomoc..

    OdpowiedzUsuń
  31. A broda nie urośnie ?

    OdpowiedzUsuń
  32. mam nadzieję że to prawda że faktycznie stymuluje wzrost ! bo jutro kupuję :D
    też zapuszczam włosy do 28 stycznia muszą byc piękne, więc ja mogę polecić Ci Jantar :)
    robiłam odrosty co pół roku a teraz po prawie 2msc mam już mega, no i baby hair są;)
    zamierzam teraz wodę brzozową wypróbować no i oczywiście łykam okryty sławą vitapil !
    trzymam kciuki i zapraszam do siebie !
    http://teklowaspowiedzkosmetykowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. a co polecicie dla mężczyzn? zastanawiałem się nad procerinem z nuvialab.pl, a te środki, o których piszecie są bardziej dla kobiet?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Postaram się szybko odpowiedzieć na wszystkie pytania pod postem.

Ps.Normalny komentarza zachęci mnie bardziej do odwiedzenia Was niż nachalna reklama. Komentarze służące tylko reklamie będą usuwane;)
Pozdrawiam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...